Manual de utilizare al aplicatiei Digitrafic


Caracteristici generale

DigiTrafic este o aplicatie software destinata monitorizarii fluxului de persoane, a vanzarilor si a ratei de conversie din una sau mai multe locatii. Rolul aplicatiei este de a va oferi posibilitatea sa luati decizii de business pe baza datelor privind performanta punctelor dvs. de vanzare. DigiTrafic are optiuni precum: date in timp real, rapoarte personalizate si periodice, monitorizarea orelor de varf si cifrele inregistrate, date despre eficienta campaniilor de marketing, si altele.

Login

Pentru a putea accesa platforma web, mai intai trebui sa va autentificati/logati. Accesati link-ul furnizat sau locatia unde ati instalat aplicatia, apoi introduceti datele de autentificare.

formular login

Dupa ce v-ati logat, ati facut modificarile necesare si considerati ca ati terminat lucrul, se recomanda sa va delogati accesand optiunea "Logout" buton logout din coltul dreapta-sus al aplicatiei. Astfel veti preveni ca o alta persoana care are acces la calculatorul de pe care v-ati logat sa intre in aplicatie, avand acces la contul dumneavoastra.

Meniu administrativ

Meniul administrativ este localizat in partea de sus a paginii iar elementele acestuia sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului autentificat (daca nu are capabilitati de vizualizare/editare asupra unei anumite sectiuni, elementul corespunzator nu va fi afisat)

meniu administrativ

Profil

Meniul de administrare a profilului este localizat in coltul din dreapta sus al paginii si permite efectuarea unor anumite operatiuni, in functie de permisiunile rolului utilizatorului curent.

submeniu profil

Operatiunile posibile sunt :

Schimba limba - schimba limba interfetei ;

formular schimba limba

Schimba parola - schimba parola utilizatorului autentificat;

formular schimba parola

Acces profil - deschide pagina de editare a profilului;

formular administrare profil

Log Out - delogheaza utilizatorul curent

Daca utilizatorul nu are permisiunea de a edita datele dintr-o anumita pagina, dar are drept de vizualizare, campurile din pagina respectiva vor fi dezactivate (nu pot fi editate).

Ajutor

În secțiunea de Ajutor veți găsi resursele necesare pentru a înțelege cum se folosește corect aplicația.

submeniu profil

Operatiunile posibile sunt :

Contact - trimitere către pagina cu datele de contact, pentru asistență ;

Întrebări frecvente - răspunsuri la cele mai comune probleme pe care este posibil să le întâmpinați ;

Cazuri de erori - erori ce pot sa apară și rezolvările acestora ;

Documentație - informații în detaliu despre fiecare modul al aplicației ;

Tutoriale - demonstrații video asupra a cum se pot folosi modulele aplicației ;

Datele din Punctele de vanzare

select locatie globala

Optiunea Datele din Punctele de vanzare va permite sa selectati o serie de puncte de vanzare.Fiecare client are acces la o zona sau mai multe. In fiecare zona este cel putin o localitate. In fiecare localitate poate fi un punct de vanzare sau mai multe. Este important de retinut ca datele prezentate in blocurile din meniul din dashboard sunt pentru punctele de vanzare selectate in aceasta zona. De asemenea datele din toate celelalte zone din meniul administrativ din partea stanga sunt date doar pentru punctele de vanzare selectate de aici.

Dashboard

Dupa autentificarea cu succes veti fi redirectat catre aceasta pagina, dar poate fi accesata si dand click pe "Dashboard" din meniul principal.

dashboard link

Aceasta pagina contine o serie de blocuri care sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului (fiecare rol poate vizualiza anumite puncte de vanzare), iar valorile lor sunt pentru punctele de vanzare alese din meniul de sus din "Datele din Punctele de vanzare" (campul de selectare a locatiei contine toate punctele de vanzare la care are acces utilizatorul):

select locatie globala select locatie globala

Pagina "Dashboard" poate contine urmatoarele blocuri:

dashboard 1
  1. Statistici pentru o perioada de timp - afiseaza un grafic pe o perioada de timp aleasa (ziua de ieri, ultimele 30 de zile, etc.) privind numarul de persoane intrate, valoarea vanzarilor in moneda aleasa si rata de conversie (((nr. bonuri + nr. facturi) * 100)/nr. vizitatori) Din grafic se poate selecta perioada pentru care se afiseaza datele. Pentru fiecare perioada este aleasa o perioada cu care se face comparatie(ex: pentru ziua de ieri se compara datele cu cele din penultima zi, pentru ultima luna se compara datele cu cele din penultima luna, etc.). Astfel, avem graficul ce afiseaza cresterea sau descresterea in procente fata de perioada comparata. Valorile de crestere sau scadere procentuala apar imediat sub valorile pentru perioada selectata: dashboard 1

dashboard 1
  1. Statistici actuale - total persoanelor intrate astazi in toate punctele de vanzare si numarul de persoane prezente in acest moment in toate punctele de vanzare ca total. De asemenea apar datele punctelor de vanzare cele mai aglomerate in ziua curenta, in ordine descrescatoare.

dashboard 1
  1. Tabel persoane intrate si persoane prezente in timp real - pentru fiecare punct de vanzare. Tabelul contine valori numerice. Coloanele pot fi sortate dand click pe primul rand al tabelului pe campurile "Punct de vanzare" (pentru a ordona in ordine alfabetica sau numerica a punctelor de vanzare), "Persoane intrate" si "In timp real" pentru a selecta in ordine crescatoare/descrescatoare.Tabelul contine o paginare (Butoanele "Precedenta", "1" ce arata numarul paginii cu rezultate, "Urmatoare" pentru pagina urmatoare) daca exista mai multe valori.

dashboard 1
  1. Persoane intrate in punctele de vanzare in procente - Cat % din totalul persoanelor de vanzare sunt prezente pe fiecare punct de vanzare.

dashboard 1
  1. Numarul de persoane intrate in punctele de vanzare pe zile si pe ore - afisat ca numar. Valorile incep de la stanga la dreapta, prima coloana fiind pentru ora 00:00-01:00, a doua pentru 01:00-02:00 si asa mai departe. Fiecare celula de tabel contine numarul de persoane intrate pe toate punctele de vanzare la ora respectiva. In partea de jos a tabelului in stanga putem alege perioada pentru care se afiseaza valorile in tabel (ziua curenta, totata saptamana, etc.). In partea jos in dreapta este legenda. Cu cat la o anumita ora sunt mai multe persoane intrate cu atat culoarea este mai accentuata.

In toate blocurile din Dashboard veti avea posibilitatea sa alegeti pentru ce interval de timp doriti sa se afiseze datele. Setarea respectiva se pastreaza (in cookies) timp de 3 zile. Dupa 3 zile daca nu schimbati setarea va reveni la valoarea standard: "Azi" (afisandu-se astfel doar datele pentru ziua de astazi).

Campanii

Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a campaniilor de promovare accesati Campanii din meniul principal.

link management echipamente

Veti fi directionat catre urmatoarea pagina:

link management echipamente

Aceasta pagina este impartita in 3 zone:

1. Zona de butoane

Butonul Adauga va va directina spre o pagina de adaugare campanie. In pagina respectiva sunt campurile urmatoare:

  1. Nume - (camp obligatoriu) - numele campaniei
  2. Tip campanie - (camp obligatoriu) - campania de promovare se desfasoara online, offline sau online si offline
  3. Perioada campanie - (camp obligatoriu) - perioada in care se desfasoara campania, de la data de, pana la data de.
  4. Buget campanie - (camp obligatoriu) - bugetul alocat campaniei in moneda aleasa din Configurari.
  5. Descriere - (camp optional) - descrierea campaniei de promovare
  6. Puncte vanzare - (camp obligatoriu) - alegeti punctele de vanzare in care campania se desfasoara. Pentru a adauga un punct de vanzare folositi butonul + Adauga punct de vanzare. Se va afisa o fereastra pop-up:

    Din aceasta fereastra selectati un punct de vanzare si apasati butonul + marcat cu verde. Dupa ce ati terminat de adaugat punctele de vanzare veti observa ca s-a updatat tabelul de la sfarsitul paginii:

    . Pentru a scoate un punct de vanzare din tabel dati click pe rotita din dreptul punctui de vanzare si apasati Stergere:

  7. Dupa ce ati completat campurile folositi butonul Salveaza din partea dreapta a paginii, in partea de jos. Alternativ, pentru a reveni la pagina anterioara folositi butonul Renunta.

Butonul Import va va directiona catre pagina de import a campaniilor. Pentru a importa campanii este nevoie ca datele sa fie in format Excel.

Daca nu stiti cum trebuie sa fie structurate datele pentru a fi adaugate folositi butonul Descarca un exemplu de fisier Excel de import!. Pentru a importa fisierul dvs. folositi butonul Choose file. O data ce ati ales fisierul apasati butonul Executa. Pentru a reveni la pagina anterioara si a anula importarea fisierului apasati butonul Renunta.

Butonul Export va deschide un meniu cu formatele in care puteti exporta datele din tabel: excel, csv si pdf.

2. Zona tabelului

Aici sunt afisate campaniile adaugate sub forma de inregistrari de tabel. Tabelul contine informatii despre: numele campaniei, tipul campaniei, perioada campaniei, bugetul campaniei (in moneda aleasa), stare (daca in momentul prezent campania e activa sau inactiva) si un buton de optiuni. Tabelul se poate ordona crescator sau descrescator dupa nume, tip campanie, perioada campanie, buget campanie si stare dand click pe numele coloanei dupa care doriti sa sortati. Pentru a filtra rezultatele dupa nume, sau daca doriti sa cautati o anumita data, sau campania cu un anume buget folositi campul: . Cautarea se poate face dupa orice coloana: numele campaniei, tipul campaniei, data de inceput sau de sfarsit, bugetul, starea campaniei.

In dreptul fiecarei campanii din tabel exista o rotita pe care daca apasati de va desfasura un meniu cu optiuni:

Butonul Editare va va directiona catre o pagina identica cu cea de adaugare campanie, dar in acest caz campurile sunt precompletate cu valorile deja existente despre campania selectata. Pentru a schimba valorile pur si simplu schimbati campurile dorite si apasati butonul Salveaza din dreapta jos a paginii. Daca nu doriti sa salvati modificarile apasati butonul Renunta.

Butonul Stergere va afisa un modal
Pentru a sterge campania selectata vi se va cere sa confirmati acesti lucru.

3. Zona de navigare in tabel

O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.

Vanzari

Daca doriti sa accesati sectiunea de vanzari , accesati Vanzari (1) din meniul principal.

link management echipamente

Veti fi dus la pagina tabelului de vanzari.

pagina vanzari digi

Aceasta pagina contine urmatoarele zone:

  1. O zona de butoane ce sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului autentificat:
    1. Adauga - va va directiona la pagina de adaugare vanzari pentru o anumita data intr-un anumit punct de vanzare; formular adauga echipament tab1

      Nume punct vanzare (camp obligatoriu) - numele punctului de vanzare ce a inregistrat vanzarile
      Data vanzare (camp obligatoriu) - data la care s-a inregistrat volumul de vanzari
      Valoare vanzari(moneda aleasa) (camp obligatoriu) - valoarea vanzarilor in moneda aleasa din Configurari
      Numar facturi - numarul de facturi inregistrat pentru punctul de vanzare in ziua aleasa
      Numar bonuri - numarul de bonuri eliberate in ziua aleasa pentru punctul de vanzare ales

      Se poate adauga o singura vanzare pe un punct de vanzare pe zi. Daca adaugati o noua vanzare pentru acelasi punct de vanzare in aceeasi zi, vanzarea noua o va inlocui pe cea veche.

      Pentru a nu avea rezultate eronate, fiecarei vanzari trebui sa-i adaugati fie o factura fie un bon. De exemplu daca pentru aceeasi zi aveti 30 de facturi nu trebuie sa treceti pentru aceeasi zi si 30 de bonuri, si invers, decat daca aveti 60 de vanzari, 30 cu factura si 30 cu bon.

      Pentru a adauga in tabelul de vanzari datele introduse apasati butonul Salveaza. Pentru a reveni la pagina anterioara apasati butonul Renunta

    2. Import - deschide pagina ce contine formularul de import a echipamentelor dintr-un fisier Excel pagina import echipamente

      Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.

      In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).

      Selectati fisierul de import (2). Selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (se va sari peste inregistrarile cu acelasi punct de vanzare, data si valoare vanzari) sau updateaza/suprascrie duplicatele (inregistrarile cu acelasi punct de vanzare, data si valoare vanzari vor fi updatate (valorile din numar de bonuri si valorile din numar de facturi) sau suprascrise daca valorile noi introduse sunt identice in toate campurile, inclusiv numar de bonuri si numar de facturi)

      Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (5). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (4).

      Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:

      mesaje import cu succes

      (1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (inregistrari noi ce au fost adaugate si nu existau inainte)

      (2) - numarul total de inregistrari updatate cu succes (inregistrari in care datele despre numarul de facturi sau de bonuri a fost modificat) - in cazul in care a fost selectata optiunea "updateaza/suprascrie duplicatele"

      - numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (inregistrari care nu au fost adaugate deoarece existau deja) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate" - aceste vanzari nu au fost actualizate

      (3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de inregistrari care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campurilor obligatorii (nume punct de vanzare, data vanzare, valoare vanzare)

    3. Export - genereaza si descarca un fisier Excel cu toate vanzarile disponibile in punctele de vanzare la care utilizatorul curent are acces
  2. Tabelul ce contine vanzarile pentru toate punctele de vanzare la care user-ul are acces. Inregistrarile din tabel pot fi filtrate dupa numele punctului de vanzare sau zona sau data vanzarii valoarea vanzarii in moneda aleasa sau numarul de facturi emise sau numarul de bonuri emise dand click pe campurile din primul rand al tabelului si mai pot fi sortate crescator/descrescator dupa numele punctului de vanzare / zona / data vanzarii / valoare vanzari (in moneda aleasa) / numar facturi / numar bonuri dand click pe buton sortare crescator sau pe buton sortare. Fiecare rand al tabelului contine numele punctului de vanzare, zona, data vanzarii, valoare vanzari, numarul de facturi, numarul de bonuri si un buton ce deschide un meniu de tip dropdown ce permite efectuarea unor operatiuni asupra vanzarilor din data respectiva in punctul de vanzare, in functie de capabilitatile utilizatorului. meniu dropdown element tabel echipamente

    Operatiunile posibile sunt:

    1. Editare - deschide pagina de editare a vanzarilor din data aleasa la punctul de vanzare selectat din tabel. Veti fi directionat spre o pagina identica cu cea de adaugare, cu exceptia faptului ca in campurile formularului sunt datele deja existente pentru inregistrarea aleasa. Pentru a le modifica pur si simplu schimbati valoarea campurilor pe care doriti sa le modificati si apasati butonul Salveaza. Pentru a reveni la pagina anterioara apasati butonul Renunta.
    2. Stergere - sterge vanzarile respective pentru ziua si punctul de vanzare ales. Inainte de a fi efectuata stergerea, este afisat un modal in care trebuie sa confirmati ca doriti sa efectuati stergerea dand click pe butonul Da. modal confirmare stergere echipament
  3. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.

Alerte/Notificari

Pentru a accesa pagina de setari alerte sau notificati dati click pe Alerte/Notificari. Alertele si notificarile au ca scop atentionarea unuia sau a mai multi useri cu privire la evenimente importante inregistrate de senzorii din punctele de vanzare. Alertele sunt pentru a atentiona utilizatorul cu privire la evenimente urgente sau importante, iar notificarile sunt practic rapoarte ce se trimit cu o anumita regularitate si care contin date inregistrate de aplicatie.

Alerte

Alertele reprezinta posibilitatea ca una sau mai multe persoane (fie din cele care au deja cont in aplicatie, fie persoane care nu au acces/cont in aplicatie) sa primeasca instiintare pe mail si/sau SMS cu privire la numarul de vizitatori pe ora (daca au depasit un anumit prag, daca nu au atins un anumit preg sau daca sunt 0). De asemena alerta poate fi si cu privire la vacante sau zile libere situatia in care una sau mai multe persoane (fie din cele care au deja cont in aplicatie, fie persoane care nu au acces/cont in aplicatie) sunt informate pe mail si/sau SMS cu privire la acea perioada. Numarul de zile cu cat inainte sa se trimita aceasa alerta de vacanta se seteaza de la Setari generale. De asemenea aceasta alerta se trimite o singura data.

Pentru a le accesa din meniul Alerte/Notificari dati click pe Alerte.

link acces setari generale

Se va deschide o pagina ce contine toate alertele aplicatiei:

pagina setari generale

Aceasta pagina este impartita in 3 zone:

1. Zona de butoane

Butonul Adauga va va directina spre o pagina de adaugare alerta.

In pagina respectiva sunt campurile urmatoare:

  1. Nume - (camp obligatoriu) - numele alertei
  2. Trimitere alerta - (camp obligatoriu) - modalitatea de trimitere a alertei (Mail, SMS sau Mail + SMS).
  3. Tip alerta - sunt posibile doua optiuni: Nr vizitatori si Vacanta. Daca selectati alerta pentru numarul de vizitatori aveti urmatoarele optiuni din care sa alegeti:

    - Daca alerta sa se declanseze la depasirea unui numar de vizitatori/ora
    - Daca alerta sa se declanseze cand se trece sub un numar de vizitatori/ora
    - Daca alerta sa se declanseze cand sunt 0 vizitatori / ora.
    Se pot bifa toate aceste optiuni sau doar una.
    Daca selectati optiunea Vacanta alerta se va declansa cu un interval temporal inainte de perioada de vacanta:

    Din casuta din stanga trebuie sa alegeti data de la care incepe vacanta (cand senzorii nu vor mai inregistra date) si data la care vacanta se sfarseste.
    Din casuta din dreapta puteti alege detaliile.
  4. Stare - (camp obligatoriu) - daca alerta sa fie activa sau nu.
  5. Puncte vanzare - (camp obligatoriu) - alegeti punctele de vanzare pentru care alerta va fi activa. Pentru a adauga un punct de vanzare folositi butonul + Adauga punct de vanzare. Se va afisa o fereastra pop-up:

    Din aceasta fereastra selectati un punct de vanzare si apasati butonul + marcat cu verde. Dupa ce ati terminat de adaugat punctele de vanzare veti observa ca s-a updatat tabelul de la sfarsitul paginii:

    . Pentru a scoate un punct de vanzare din tabel dati click pe rotita din dreptul punctui de vanzare si apasati Stergere:

    Veti observa ca pe langa puncte de vanzare aveti optiunea de a adauga si destinatari pentru alerte. Procedura pentru a adauga un utilizator existent ca destinatar pentru alerte este identica cu cea de adaugare a unui punct de vanzare.
    Pentru a adauga utilizatori externi ca destinatari ai alertelor procedura e aproape identica dar la cand apasati butonul +Adauga persoana noua vi se va afisa un modal:

    Aici va trebui sa introduceti datele utilizatorului extern care sa fie alertat. Toate campurile sunt obligatorii
  6. O data ce ati completat campurile folositi butoanele din partea dreapta de jos. Pentru a salva alerta apasati butonul Salveaza. Pentru a nu o adauga si a reveni la pagina anterioara apasati butonul Renunta.

Butonul Import va va directiona catre pagina de import a alertelor. Pentru a importa alerte este nevoie ca datele sa fie in format Excel.

Daca nu stiti cum trebuie sa fie structurate datele pentru a fi adaugate folositi butonul Descarca un exemplu de fisier Excel de import!. Pentru a importa fisierul dvs. folositi butonul Choose file. O data ce ati ales fisierul apasati butonul Executa. Pentru a reveni la pagina anterioara si a anula importarea fisierului apasati butonul Renunta.

Butonul Export va deschide un meniu cu formatele in care puteti exporta datele din tabel: excel, csv si pdf.

2. Zona de tabel

Tabelul despre alerte contine informatii privind: nume alerta, modul de trimitere (email, sms sau email+sms), tipul de alerta (vacanta sau nr. vizitatori), daca s-a trecut peste numarul de vizitatori pe ora, daca s-a trecut sub un prag de vizitatori, daca s-a ajuns la 0 vizitatori, daca punctele de vanzare au intrat in vacanta si starea alertei. Sortarea se poate face crescator/descrescator dand click pe numele coloanelor.

Pentru a filtra rezultatele tabelului dupa o data anume, un nume, sau un numar folositi campul din partea de sus dreapta a tabelului: .
Cautarea se face pe toate coloanele.

Fiecare rand din tabel are in dreapta un buton cu optiuni disponibile in functie de capabilitatile utilizatorului. Optiunile posibile sunt:

Butonul Editare va va duce la o pagina identica cu cea de adaugare alerta dar campurile vor fi deja completate cu optiunile curente. Pentru a le schimba pur si simplu modificati campurile dorite si apasati butonul Salveaza.Pentru a va intoarce la pagina anterioara si a nu salva modificarile apasati butonul: Renunta.
Butonul Stergere va afisa un modal ce va va cere sa confirmati ca doriti sa stergeti alerta:
.

3. Zona de navigare in tabel

O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.



Notificari

Notificarile reprezinta distribuirea unor rapoarte catre orice adresa de mail. Adaugarea unei notificari se realizeaza de la optiunea de Distribuie din cadrul fiecarui raport. O persoana care primeste pe mail o astfel de notificare regaseste in mail un link de unde poate accesa o pagina a aplicatie unde se vizualizeaza strict raportul respectiv si cu setarile care erau in momentul distribuirii. De asemenea din cadrul acestei pagini publice cu raportul respectiv, se poate si exporta in formatele predefinite

Daca doriti sa deschideti pagina de notificari din meniul din dreapta selectati Alerte/Notificari -> Notificari

meniu administrare roluri

Veti fi directionat la pagina de notificari:

pagina administrare roluri

Aceasta pagina contine 3 zone:

1. Zona de butoane

Butonul Export va deschide un meniu cu formatele in care puteti exporta datele din tabel: excel, csv si pdf.

2. Zona de tabel


In tabel veti gasi informatii despre: subiect (sau titlul notificarii), catre (email-ul la care a ajuns notificarea), data crearii, frecventa (la ce interval de timp se trimite notificarea), ultima trimitere, stare (activ sau inactiv). Rezultatele se pot sorta crescator/descrescator dupa fiecare coloana dand click pe numele acesteia.
In partea dreapta a fiecarei notificari din tabel este un buton de optiuni in functie de capabilitatile utilizatorului. Optiunile posibile sunt:

Butonul Editare va va directiona catre o pagina in care veti gasi un formular completat deja cu caracteristicile notificarii.

Campurile editabile sunt: catre (spre cine s-a trimis notificarea, camp obligatoriu), subiectul (titlul notificarii, camp obligatoriu), frecventa (adica intervalul de timp la care se trimit rapoartele(o singura data, zilnic, saptamanal, lunar), camp obligatoriu), activa timp de (pe ce durata de timp sa se trimita aceste rapoarte(de la o luna la 12 luni intervalul de timp)), descrierea. De asemenea aveti link-ul pentru accesarea raportului din notificarea ce s-a trimis.
O data ce ati facut modificarile dorite apasati butonul Salveaza pentru a salva modificarile. Pentru a renunta si a reveni la pagina anterioara apasati butonul Renunta.
Butonul Stergere va deschide o fereastra de tip pop-up ce va va cere sa confirmati ca doriti sa stergeti notificarea.

3. Zona de navigare in tabel

O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.



Rapoarte

Pentru a accesa sectiunea de rapoarte selectati din meniul principal opriunea Rapoarte. Se va deschide un submeniu cu alte optiuni: rapoarte puncte de vanzare, rapoarte vanzari, rapoarte campanii, rapoarte salvate, log accesari/modificari.

dashboard link

Rapoarte puncte vanzare

Prima optiune din meniu o reprezinta rapoartele pe puncte de vanzare.

Raport top numar interventii echipamente

Aceasta pagina este impartita in mai multe zone:

1. Zona de butoane

Butonul permite salvarea raportului pentru vizualizarea lui ulterioara din meniul Rapoarte -> Rapoarte salvate. Va aparea o fereastra in care vi se va solicita sa introduceti numele raportului salvat. Campul pentru nume este obligatoriu. O data ce ati ales numele si doriti sa salvati raportul apasati butonul Salveaza.

Butonul Export va deschide un meniu cu formatele in care puteti exporta datele din tabel: excel, csv, pdf si jpeg. Daca selectati formatele excel sau csv se vor exporta datele ce apar in tabelul din pagina. Daca in schimb le exportati ca pdf sau ca jpeg imaginea va contine si graficul din pagina.

Butonul Distribuie va deschide o fereastra de tip pop-up. In fereastra respectiva veti avea un formular care trebuie completat pentru a trimite raportul prin e-mail. Campurile obligatorii sunt: catre (email-ul la care se vor trimite rapoartele), subiect (subiectul e-mail-ului), frecventa (cat de des sa se trminita), si activa timp de (cat timp sa se trimita aceste rapoarte). Descrierea este optionala si va fi atasata e-mail-ului. Pentru a salva aceasta setare apasati butonul Trimite dupa ce ati completat datele.

2. Pagina graficul raportului

Contine datele din raport si optiunile de vizualizare ale datelor cat si sectiunile urmatoare (3, 4 si 5).

3. Zona de filtrare dupa perioada de timp aleasa.

Butonul din partea dreapta a paginii va deschide o fereastra pop-up.

De aici puteti alege intervalul de timp de vizualizare a datelor. Puteti selecta una din cele cateva optiuni: azi, ieri, saptamana trecuta, luna trecuta, ultimele 7 zile, ultimele 30 de zile. Alternativ puteti selecta o perioada personalizata (de la data de, pana la data de).

Tot din acest modal aveti posibilitatea de a compara datele pentru perioada aleasa cu datele dintr-o alta perioada. Datele din perioada aleasa vor fi reprezentate in grafic cu o linie franta albastra, iar datele din perioada cu care comparam vor fi reprezentate cu o linie portocalie franta.Un astfel de exemplu este graficul urmator:

4. Zona de vizualizare pe intervale: zile / saptamani / luni

Aceasta zona contine 3 optiuni de a vizualiza numarul de persoane: zilnic, saptamanal si lunar apasand unul din butoane .

In functie de intervalul ales graficul din pagina se va updata cu date pe zile, saptamani sau luni.

5. Zona graficului raportului

Graficul care prezinta evolutia numarului de persoane in perioada aleasa. Evolutia vanzarilor in perioada aleasa este reprezentata de o linie franta albastra (orizontala in cazul in care nu exista date), iar in perioada cu care comparam evolutia este reprezentata printr-o linie franta portocalie.

6. Zona tabelului

Zona in care se afiseaza totalul de persoane intrate in perioada de timp selectata.

Inregistrarile din tabel se pot ordona crescator/descrescator dand lick pe primul rand al coloanelor din tabel unde sunt textele: punct de vanzare(ordoneaza dupa punctul de vanzare), interval de date(ordoneaza dupa perioada de timp in care au inceput sa fie culese datele), persoane intrate (ordonarea dupa numarul de persoane intrate).

Pentru a cauta un termen sau o data specifica se poate folosi campul din tabel:

7. Zona butoanelor de navigare in tabel

O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.



Rapoarte vanzari

Daca accesati optiunea rapoarte vanzari veti fi directionat catre pagina omonima.

Raport top numar interventii echipamente

Aceasta pagina este impartita in 5 zone zone:

1. Zona de butoane

Butonul permite salvarea raportului pentru vizualizarea lui ulterioara din meniul Rapoarte -> Rapoarte salvate. Va aparea o fereastra in care vi se va solicita sa introduceti numele raportului salvat. Campul pentru nume este obligatoriu. O data ce ati ales numele si doriti sa salvati raportul apasati butonul Salveaza.

Butonul Export va deschide un meniu cu formatele in care puteti exporta datele din tabel: excel, pdf si jpeg. Daca selectati formatul excel se vor exporta datele ce apar in tabelul din pagina. Daca in schimb le exportati ca pdf sau ca jpeg imaginea va contine si graficul din pagina.

Butonul Distribuie va deschide o fereastra de tip pop-up. In fereastra respectiva veti avea un formular care trebuie completat pentru a trimite raportul prin e-mail. Campurile obligatorii sunt: catre (email-ul la care se vor trimite rapoartele), subiect (subiectul e-mail-ului), frecventa (cat de des sa se trminita), si activa timp de (cat timp sa se trimita aceste rapoarte). Descrierea este optionala si va fi atasata e-mail-ului. Pentru a salva aceasta setare apasati butonul Trimite dupa ce ati completat datele.

2. Zona de filtrare dupa perioada de timp aleasa.

Butonul din partea dreapta a paginii va deschide o fereastra pop-up.

De aici puteti alege intervalul de timp de vizualizare a datelor. Puteti selecta una din cele cateva optiuni: azi, ieri, saptamana trecuta, luna trecuta, ultimele 7 zile, ultimele 30 de zile. Alternativ puteti selecta o perioada personalizata (de la data de, pana la data de).

Tot din acest modal aveti posibilitatea de a compara datele pentru perioada aleasa cu datele dintr-o alta perioada. Datele din perioada aleasa vor fi reprezentate in grafic cu o linie franta albastra, iar datele din perioada cu care comparam vor fi reprezentate cu o linie portocalie franta.Un astfel de exemplu este graficul urmator:

O alta optiune este cea de Ascunde detalii. Aceste detalii sunt prezente sub forma a doua tabele la sfarsit de pagina. Cele doua tabele includ date despre perioada, numarul de persoane, vanzari, facturi, bonuri si rata de conversie in perioada aleasa pe intervalul de timp ales din butoanele de deasupra (3)(zi, saptamana, luna).Cu aceasta optiune bifata aceste detalii nu mai apar.

3. Zona de vizualizare pe intervale: zile / saptamani / luni

Aceasta zona contine 3 optiuni de a vizualiza numarul de persoane: zilnic, saptamanal si lunar apasand unul din butoane .

In functie de intervalul ales graficul din pagina se va updata cu date pe zile, saptamani sau luni.

4. Zona graficului raportului

Graficul care prezinta evolutia numarului de persoane in perioada aleasa.

Graficul poate fi pentru persoane, vanzari, sau raportul celor doua, adica rata de conversie. In grafic se reprezinta valorile prin coloane verticale. In functie de intervalul de timp ales coloanele reprezinta datele pe zile, saptamani sau luni.

5. Zona tabelului

Tabelul prezinta o sectiune pentru datele cumulate despre numarul de persoane, valoarea vanzarilor, numarul de facturi, numarul de bonuri, rata de conversie in partea superioara pentru toate punctele de vanzare la un loc. Rata de conversie se calculeaza astfel: ((nr. bonuri + nr. facturi) * 100)/nr. vizitatori. Daca numarul de vizitatori este 0, rata de conversie va fi si ea 0.

Mai jos este afisat cate un tabel pentru fiecare punct de vanzare selectat.Ca si tabelul Total General, si acestea au datele despre persoane, vanzari, facturi, bonuri si rata de conversie. In primul rand al fiecarui tabel este trecut totalul pentru fiecare valoare (totalul persoanelor, etc.) iar in randurile urmatoare de tabel datele pentru intervalele de timp din perioada selectata. Acestea sunt Detaliile. Pentru a ramane doar cu datele cumulate pentru fiecare punct de vanzare trebuie sa selectati sus pentru perioada aleasa (Zona 2) optiunea Ascunde detalii



Rapoarte campanii

In aceasta sectiune se pot urmari rapoartele pe perioada campaniilor pentru a urmari impactul acesta asupra numarului de persoane, vanzarilor si retei de conversie.

Raport top numar interventii echipamente

Aceasta pagina este impartita in 5 zone zone:

1. Zona de butoane

Butonul permite salvarea raportului pentru vizualizarea lui ulterioara din meniul Rapoarte -> Rapoarte salvate. Va aparea o fereastra in care vi se va solicita sa introduceti numele raportului salvat. Campul pentru nume este obligatoriu. O data ce ati ales numele si doriti sa salvati raportul apasati butonul Salveaza.

Butonul Export va deschide un meniu cu formatele in care puteti exporta datele din tabel: excel, csv, pdf si jpeg. Daca selectati formatul excel sau csv se vor exporta datele ce apar in tabelul din pagina. Daca in schimb le exportati ca pdf sau ca jpeg imaginea va contine si graficul din pagina.

Butonul Distribuie va deschide o fereastra de tip pop-up. In fereastra respectiva veti avea un formular care trebuie completat pentru a trimite raportul prin e-mail. Campurile obligatorii sunt: catre (email-ul la care se vor trimite rapoartele), subiect (subiectul e-mail-ului), frecventa (cat de des sa se trminita), si activa timp de (cat timp sa se trimita aceste rapoarte). Descrierea este optionala si va fi atasata e-mail-ului. Pentru a salva aceasta setare apasati butonul Trimite dupa ce ati completat datele.

2. Zona de filtrare dupa perioada de timp aleasa.

Butonul din partea dreapta a paginii va deschide o fereastra pop-up.

De aici puteti alege intervalul de timp de vizualizare a datelor. Puteti selecta una din cele cateva optiuni: azi, ieri, saptamana trecuta, luna trecuta, ultimele 7 zile, ultimele 30 de zile. Alternativ puteti selecta o perioada personalizata (de la data de, pana la data de).

Tot din acest modal aveti posibilitatea de a compara datele pentru perioada aleasa cu datele dintr-o alta perioada. Datele din perioada aleasa vor fi reprezentate in grafic cu o linie franta albastra, iar datele din perioada cu care comparam vor fi reprezentate cu o linie portocalie franta.

3. Zona de vizualizare pe intervale: zile / saptamani / luni

Aceasta zona contine 3 optiuni de a vizualiza numarul de persoane: zilnic, saptamanal si lunar apasand unul din butoane .

In functie de intervalul ales graficul din pagina se va updata cu date pe zile, saptamani sau luni.

4. Zona graficului raportului

Graficul care prezinta evolutia numarului de persoane in perioada aleasa.

Graficul poate fi pentru persoane, rata de conversie (Rata de conversie se calculeaza astfel: ((nr. bonuri + nr. facturi) * 100)/nr. vizitatori), sau costul pe vizitator (bugetul de campanie / numarul de vizitatori pe perioada campaniei). In grafic se reprezinta valorile prin coloane verticale. In functie de intervalul de timp ales coloanele reprezinta datele pe zile, saptamani sau luni.

5. Zona tabelului

Tabelul contine atat date despre campanie cat si date despre ceilalti indicatori pe perioada campaniei. Tabelul contine urmatoarele date: numele campaniei, perioada de desfasurare a campaniei, punctul de vanzare, persoanele intrate, rata de conversie, cost pe vizitator (ce suma din bugetul campaniei a fost necesara pentru atragerea unui vizitator), buget campanie (suma ce s-a cheltuit pentru campanie), starea campaniei (daca mai este sau nu activa), tip de campanie (online, offline, online+offline).

Tabelul se poate sorta crescator/descrescator dupa: nume, perioada campanie, punct vanzare, persoane intrate, rata conversie, cost pe vizitator, buget campanie, stare, tip campanie. De asemenea se poate cauta in tabel un termen, o data sau un numar specific folosind campul:

Tabelul este impartit in mai multe sectiuni fiecare pentru o campanie. In fiecare astfel de sectiune sunt prezentate datele pentru toate punctele de vanzare pentru care campania a avut loc.

Daca dati click pe numele unei campanii din tabel se va updata graficul doar cu datele pentru campania respectiva. De asemenea veti mai observa in partea de sus a graficului din pagina optiunea Grafic pie.

Aici se va afisa sub forma de pie chart distributia unor indici: persoane intrate pe punctele de vanzare in procente, rata de conversie in punctul de vanzare in procente si costul pe vizitator pe punctul de vanzare.

O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.



Rapoarte salvate

Pentru a vizualiza rapoartele salvate pana acum folositi sectiunea Rapoarte salvate din submeniul Rapoarte. Veti fi directionat catre pagina urmatoare:

In acest tabel sunt disponibile pentru vizualizare rapoartele salvate(rapoartele privind campaniile, vanzarile si punctele de vanzare.)

Tabelul contine date privind: numele raportului (numele ce i s-a dat atunci cand a fost creat) si data crearii. Datele din tabel se pot sorta dupa ambele coloane crescator sau descrescator dand click pe numele coloanei (Nume sau Data crearii). Pentru a filtra si mai departe rezultatele din tabel dupa nume sau data crearii puteti folosi campul din dreapta tabelului:

Fiecare raport salvat are, in functie de capabilitatile utilizatorului cateva optiuni. Pentru a le accesa folositi rotita dintata din partea dreapta a fiecarui rand de tabel:

Daca selectati optiunea Redenumire se va afisa o fereastra pop-up identica cu cea de la salvare raport, dar aici numele raportului este deja completat cu numele actual. Pentru a-l schimba pur si simplu schimbati valoarea din campul respectiv si apasati butonul Redenumiti.

A doua optiune este cea de stergere. Daca o selectati pe aceasta o fereastra pop-up se va afisa si va va cere sa confirmati ca doriti sa stergeti raportul selectat.

Fiecare raport poate fi editat. Daca dati click pe denumirea acestuia puteti modifica perioada de timp din care se afiseaza datele, daca sa se afiseze datele comparate, daca sa fie pe intervale de zile / saptamani / luni, etc. Dupa ce ati terminat modificarile dati click pe butonul .

In cele din urma in subsolul tabelului este o zona ce faciliteaza navigarea intre paginile sale folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.



Log accesari/modificari

In aceasta sectiune gasiti evidenta modului in care userii interactoneaza cu aplicatia: ce user a intreprins o actiune, ce actiune a fost aceea(vizualizare, stergere, editare), cand s-a intamplat actiunea respectiva, ce sectiune a fost afectata (ex: Dashboard).

Raport loguri aplicatie

Aceasta pagina este impartita in urmatoarele zone:

1. O zona de butoane (1)

Butonul Export va deschide un meniu cu formatele in care puteti exporta datele din tabel: excel, csv si pdf.

2. Zona tabelului (2)

Tabelul prezinta o sectiune pentru datele cumulate despre data la care s-a executat o actiune (ex: de vizualizare), user-ul ce a executat actiunea, modulul sau sectiunea in care s-a executat actiunea, actiunea care s-a executat, numele entitatii asupra careia s-a executat actiunea (ex: numele raportului ce a fost vizualizat) si informatii aditionale.

Tabelul se poate ordona crescator/descrescator dand click pe numele coloanelor (ex: Data, Utilizator, etc.). Tabelul se poate ordona dupa toate coloanele. Pentru a alege sa vedeti rezultatele unui singur utilizator sau actiunile pe un singur modul sau sectiune folositi . Pentru a cauta in randurile de tabel doar inregistrarile cu o anumita actiune (ex: vizualizare), cele cu o anumita entitate sau anumite informatii aditionale este suficient sa cautati folosind campurile goale de sub denumirile coloanelor:

Tabelul poate filtra rezultatele si dupa mai multe campuri in acelasi timp (de exemplu: daca veti completa sub numele actiunii vizualizare puteti scrie si sub numele entitatii de exemplu un termen pe care-l cautati iar tabelul va cauta dupa inregistrarile ce satisfac ambele conditii).

3. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc

Setari generale

Pentru a accesa pagina de setari generale dati click pe Configurari->Setari generale.

link acces setari generale

Se va deschide o pagina ce contine setarile generale ale aplicatiei:

pagina setari generale

Aceasta pagina contine o zona principala: zona de formular (1) ce include o subzona (zona de butoane) (2). Zona de formular contine urmatoarele campuri:

Nume beneficiar - numele companiei/beneficiarului
Adresa beneficiar - adresa companiei/beneficiarului
Numarul de linii afisate intr-o pagina de tabel: - numarul de linii de tabel afisate in sectiunile aplicatiei (ex: tabel Vanzari, tabel Alerte)
Numarul de ani pentru care se stocheaza log-ul: - log-urile mai vechi de aceasta valoare vor fi automat sterse
Cu cate zile inainte sa se trimita alertele de vacanta?: - cu cate zile inainte vor fi trimise alertele de vacanta (perioada in care senzorii nu mai colecteaza date) ale punctelor de vanzare
Moneda - moneda ce va fi folosita la costuri in aplicatie
Activati trimiterea SMS-urilor din aplicatie (necesita si activarea serviciului de catre Quartz Matrix) - veti fi notificat prin SMS-uri trimise din aplicatie cand apar alerte si notificari
Data si ora curenta server: - data si ora pe computerul ce gazduieste aplicatia
Data si ora curenta db: - data si ora pe computerul pe computer-ul care gazduieste baza de date


Roluri

Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a rolurilor, accesati Configurari->Roluri din meniul de administrare.

meniu administrare roluri

pagina administrare roluri

Aceasta pagina contine urmatoarele zone:

  1. O zona de butoane ce sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului autentificat:
    1. Adauga - deschide pagina ce contine formularul de adaugare rol; formular adauga rol

      Nume (camp obligatoriu) - numele rolului - acest nume trebuie sa fie unic
      Culoare asociata (camp obligatoriu) - culoarea asociata acestui rol, in notatie HEX
      Descriere (camp obligatoriu) - descrierea rolului
      Permisiuni - permisiunile rolului in cadrul aplicatiei

      Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" de la sfarsitul paginii. Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Renunta".

    2. Import - deschide pagina ce contine formularul de import a rolurilor dintr-un fisier Excel pagina import roluri

      Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.

      In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).

      Implicit rolurile create prin import nu au nici o permisiune. Acestea trebuie sa fie adaugate prin editarea rolului, dupa import.

      Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (rolurile cu acelasi nume nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (rolurile cu acelasi nume vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)

      Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Executa" (4). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Inapoi" (5).

      Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:

      mesaje import cu succes

      (1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (roluri al caror nume/nume scurt nu se regaseste in baza de date)

      (2) - numarul de inregistrari duplicate peste care s-a sarit (roluri al caror nume/nume scurt exista in baza de date si care nu au mai fost adaugate) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate"

      (3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de roluri care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campurilor obligatorii (nume, nume scurt si descriere)

    3. Export - genereaza si descarca un fisier Excel cu toate rolurile disponibile
  2. Tabelul ce contine toate rolurile existente in aplicatie. Inregistrarile din tabel pot fi ordonate crescator/descrescator (ordine alfabetica) dupa nume, culoare asociata sau descriere dand click pe campurile din primul rand al tabelului sau pe buton sortare crescator sau pe buton sortare. Inregistrarile se pot filtra folosind campul buton sortare crescator Fiecare rand al tabelului contine numele, culoarea asociata, descrierea si un buton ce deschide un meniu de tip dropdown ce permite efectuarea unor operatiuni, in functie de capabilitatile utilizatorului, asupra rolului respectiv. meniu dropdown element tabel locatii

    Operatiunile posibile sunt:

    1. Editare - deschide pagina de editare a rolului. Aceasta contine acelasi formular ca la adaugarea rolului, doar ca datele sunt precompletate cu cele existente.
  3. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.


Utilizatori

Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a utilizatorilor, accesati Configurari->Utilizatori din meniul de administrare.

meniu administrare utilizatori

pagina administrare utilizatori

Aceasta pagina contine urmatoarele zone:

  1. O zona de butoane ce sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului autentificat:
    1. Adauga - deschide pagina ce contine formularul de adaugare utilizator; formular adauga utilizator

      Pasul 1 - completati campurile urmatoare:

      Nume (camp obligatoriu) - numele utlizatorului
      Functia (camp obligatoriu) - numele functiei utilizatorului
      Username (camp obligatoriu) - numele cu care se va autentifica utilizatorul - acesta trebuie sa fie unic
      Telefon (camp obligatoriu)- numarul de telefon al utilizatorului, specificat printr-un numar din 10 cifre
      Parola (camp obligatoriu) - parola utilizatorului - aceasta trebuie sa contina minim 5 caractere
      Rol (camp obligatoriu) - i se atribuie utilizatorului unul din rolurile create
      Email (camp obligatoriu) - emailul utilizatorului - acesta trebuie sa fie unic
      Selecteaza limba - limba in care va fi afisata interfata

      Pasul 2 - adaugati puncte de vanzare (pe care utilizatorul le poate vedea si la informatiile carora are acces) si/sau zone alocate pentru acest utilizator - selectati "Puncte vanzare alocate" sau "Zone alocate", apoi apasati butonul "+ Aloca/asociaza punct de vanzare" sau "+Aloca/asociaza zona". Va aparea o fereastra popup cu campul "Cauta punct de vanzare" sau "Cauta zona". Cautati o zona sau un punct de vanzare dupa nume, apoi apasati butonul verde cu "+". buton plus.
      Mai jos va apare un tabel cu punctele de vanzare sau zonele adaugate.

      Punctele de vanzare alocate sunt cele la care utilizatorul creat are acces si in meniul de sus "Datele din punctul de vanzare".buton plus

      Punctele de vanzare se pot asocia unui utilizator si din meniul Configurari->Puncte vanzare->Adauga->Utilizatori alocati

      La alocarea zonei utilizatorul creat are acces implicit la toate punctele de vanzare ce apartin zonei respective. Este o metoda mai rapida de a asocia toate punctele de vanzare dintr-o zona unui utilizator de cat alocarea manuala a punctelor de vanzare.

      Pasul 3 - dupa ce ati terminat de completat datele de mai sus, dati click pe butonul "Salveaza". Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara dati click pe butonul "Renunta".

    2. Import - deschide pagina ce contine formularul de import a utilizatorilor dintr-un fisier Excel pagina import utilizatori

      Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.

      In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).

      Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (utilizatorii cu aceleasi username sau email nu vor mai fi adaugati/actualizati) sau updateaza/suprascrie duplicatele (utilizatorii cu acelasi username sau email vor fi actualizati, iar cei noi vor fi adaugati)

      Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Executa" (4).

      Daca doriti sa va intoarceti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Renunta" (5).

      Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:

      mesaje import cu succes

      (1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes (utilizatori ai caror username/email scurt nu se regaseste in baza de date)

      (2) - numarul de inregistrari duplicate peste care s-a sarit (utilizatori ai caror username/email scurt exista in baza de date care nu au fost reintrodusi) - in cazul in care a fost selectata optiunea "sari peste duplicate"

      (3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de utilizatori care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campurilor obligatorii (username, email)

    3. Export - va aparea un submeniu in care puteti alege in ce format sa fie facut exportul (Excel, CSV, PDF).
  2. Tabelul ce contine toti utilizatorii existenti in aplicatie. Inregistrarile din tabel pot fi ordonate crescator/descrescator (ordine alfabetica) dupa nume, email, telefon (ordine numerica), functie, rol, puncte vanzare alocate si zone alocate dand click pe campurile din primul rand al tabelului sau pe buton sortare crescator sau pe buton sortare. Inregistrarile se pot filtra folosind campul buton sortare crescator Fiecare rand al tabelului contine numele, email-ul, telefonul, functia, rolul, punctele de vanzare alocate, zonele alocate si un buton ce deschide un meniu de tip dropdown ce permite efectuarea unor operatiuni, in functie de capabilitatile utilizatorului. meniu dropdown element tabel locatii
  3. Operatiunile posibile sunt:

    1. Editare - deschide pagina de editare a utilizatorului. Aceasta contine acelasi formular ca la adaugarea acesteia, doar ca datele sunt precompletate cu cele existente.
    2. Stergere - sterge utilizatorului respectiv. Inainte de a fi efectuata stergerea, este afisat un modal in care trebuie sa confirmati ca doriti sa efectuati stergerea dand click pe butonul "Da". modal confirmare stergere simptoma

  4. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.


Zone

Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a simptomelor, accesati Configurari -> Zone.

link simptome

pagina administrare simptome

Aceasta pagina contine urmatoarele zone:

  1. O zona de butoane ce sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului autentificat:
    1. Adauga zona noua - deschide pagina ce contine formularul de adaugare zona; formular adauga simptoma

      Nume (camp obligatoriu) - numele zonei - numele trebuie sa fie unic
      Manager - selectati rolul de utilizator ce va fi manager al locatiei nou create
      Notite - notite suplimentare

      Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza" (2). Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Renunta" (3).

    2. Import - deschide pagina ce contine formularul de import al zonelor dintr-un fisier Excel pagina import simptome

      Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.

      In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).

      Selectati fisierul de import (2). Selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (zonele cu acelasi nume asociate nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (zonele cu acelasi nume vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)

      Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Executa" (4). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Renunta" (5).

      Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:

      mesaje import cu succes

      (1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes

      (2) - numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (daca a fost bifata optiunea de a sari peste duplicate)

      (3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de zone care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campului obligatoriu

    3. Export - genereaza si descarca un fisier Excel cu toate simptomele disponibile din locatia globala selectata
  2. Tabelul ce contine toate zonele existente in aplicatie. Inregistrarile din tabel pot fi ordonate crescator/descrescator (ordine alfabetica) dupa nume, manager si notite dand click pe campurile din primul rand al tabelului sau pe buton sortare crescator sau pe buton sortare. Inregistrarile se pot filtra folosind campul buton sortare crescator Fiecare rand al tabelului contine numele, managerul, notitele si un buton ce deschide un meniu de tip dropdown ce permite efectuarea unor operatiuni, in functie de capabilitatile utilizatorului, asupra zonei respective. meniu dropdown element tabel locatii

    Operatiunile posibile sunt:

    1. Editare - deschide pagina de editare a zonei. Aceasta contine acelasi formular ca la adaugarea acesteia, doar ca datele sunt precompletate cu cele existente.
    2. Stergere - sterge zona respectiva. Inainte de a fi efectuata stergerea, este afisat un modal in care trebuie sa confirmati ca doriti sa efectuati stergerea dand click pe butonul "Da". modal confirmare stergere simptoma

  3. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.


Clienti

Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a clientilor, accesati Configurari -> Clienti.

link simptome

pagina administrare simptome

Aceasta pagina contine urmatoarele zone:

  1. O zona de butoane ce sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului autentificat:
    1. Adauga - deschide pagina ce contine formularul de adaugare client; formular adauga simptoma

      Nume (camp obligatoriu) - numele clientului - acest nume trebuie sa fie unic
      Descriere - descrierea clientului

      Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Salveaza". Daca doriti sa nu salvati modificarile facute si sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Renunta".

    2. Import - deschide pagina ce contine formularul de import a clientilor dintr-un fisier Excel pagina import simptome

      Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.

      In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).

      Selectati fisierul de import (2). Selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (clientii cu acelasi nume asociate cu locatia selectata nu vor mai fi adaugati/actualizati) sau updateaza/suprascrie duplicatele (clientii cu acelasi nume asociate cu locatia selectata vor fi actualizati, iar ceo noi vor fi adaugati)

      Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Executa" (4). Daca doriti sa reveniti la pagina anterioara, dati click pe butonul "Renunta" (5).

      Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:

      mesaje import cu succes

      (1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes

      (2) - numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (daca a fost bifata optiunea de a sari peste duplicate)

      (3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de zone care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campului obligatoriu

    3. Export - genereaza si descarca un fisier Excel cu toate simptomele disponibile din locatia globala selectata
  2. Tabelul ce contine toti clientii existenti in aplicatie. Inregistrarile din tabel pot fi ordonate crescator/descrescator (ordine alfabetica) dupa nume si detalii dand click pe campurile din primul rand al tabelului sau pe buton sortare crescator sau pe buton sortare. Inregistrarile se pot filtra folosind campul buton sortare crescator Fiecare rand al tabelului contine numele, detaliile si un buton ce deschide un meniu de tip dropdown ce permite efectuarea unor operatiuni, in functie de capabilitatile utilizatorului, asupra clientului respectiv. meniu dropdown element tabel locatii

    Operatiunile posibile sunt:

    1. Editare - deschide pagina de editare a clientului. Aceasta contine acelasi formular ca la adaugarea acesteia, doar ca datele sunt precompletate cu cele existente.
    2. Stergere - sterge clientul respectiv. Inainte de a fi efectuata stergerea, este afisat un modal in care trebuie sa confirmati ca doriti sa efectuati stergerea dand click pe butonul "Da". modal confirmare stergere simptoma

  3. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.


Puncte vanzare

Daca doriti sa deschideti pagina punctelor de vanzare, accesati Configurari->Puncte vanzare din meniul de administrare.

meniu administrare proceduri de lucru

pagina administrare proceduri de lucru

Aceasta pagina contine urmatoarele zone:

  1. O zona de butoane ce sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului autentificat:
    1. Adauga - deschide pagina ce contine formularul de adaugare al punctului de vanzare; formular adauga proceduri de lucru

      Nume punct vanzare (camp obligatoriu) - numele punctului de vanzare
      Client (camp obligatoriu) - selectati un client pentru punctul de vanzare
      Tara (camp obligatoriu) - tara noului punct de vanzare
      Zona (camp obligatoriu) - zona noului punct de vanzare
      Judet (camp obligatoriu) - judetul noului punct de vanzare
      Telefon - numarul de telefon pentru contactul acestui punct de vanzare. Un numar format din 10 cifre
      Localitate (camp obligatoriu) - localitatea noului punct de vanzare
      Email - email-ul pentru contactul acestui punct de vanzare
      Adresa punct de vanzare (camp obligatoriu)
      Notite - notite despre acest punct
      Stare (camp obligatoriu) - daca punctul de vanzare este "Activ" sau "Inactiv". Daca este inactiv acesta nu este vizibil pentru utilizatorii carora le este asociat.
      Orar functionare - intervalul in care se culeg datele de la camere si senzori. Datele se culeg doar in intervalul specificat pentru fiecare zi. Pentru zilele libere intervalul orar trebuie sa fie 00:00 la "De la" si "Pana la". In vacante de asemenea nu se culeg date de la senzori.
      Utilizatori alocati - unde se pot asocia utilizatori punctului de vanzare. Acest lucru se face prin butonul "+Aloca/asociaza utilizator" ce va afisa o fereastra popup. In campul "Cauta utilizator" selectati utilizatorul dorit si apasati butonul "+". Sub butonul "+Aloca/asociaza utilizator" va aparea un tabel cu toti utilizatorii asociati acestui punct de vanzare. Utilizatorii se mai pot aloca punctelor de vanzare si din meniul Utilizatori->Editare(in campurile de tabel, apasati pe rotita)->+Aloca/asociaza punct de vanzare
      Vacante - unde se pot adauga vacante pentru punctul de vanzare. Acest lucru se face prin butonul "+Adauga vacanta noua" ce va afisa o fereastra popup. In aceasta fereastra aveti optiunea de a selecta un interval calendaristic pentru vacanta si o descriere. Dupa ce ati completat apasati "Adauga". Sub butonul "+Adauga vacanta noua" va aparea un tabel cu toti utilizatorii asociati
    2. Import - deschide pagina ce contine formularul de import a procedurilor de lucru dintr-un fisier Excel pagina import proceduri

      Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.

      In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).

      Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (punctele de vanzare cu aceleasi proprietati unice duplicate nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (punctele de vanzare cu acelasi proprietati unice duplicate vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)

      Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul Executa (4).

      Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:

      mesaje import cu succes

      (1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes

      (2) - numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (daca a fost bifata optiunea de a sari peste duplicate)

      (3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de zone care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campului obligatoriu

    3. Export - genereaza si descarca un fisier Excel cu toate procedurile de lucru
  2. Tabelul ce contine toate punctele de vanzare existente in aplicatie. Inregistrarile din tabel pot fi ordonate crescator/descrescator (ordine alfabetica) dupa nume punct de vanzare, client, tara, judet, localitate, adresa punct de vanzare, zona si stare dand click pe campurile din primul rand al tabelului sau pe buton sortare crescator sau pe buton sortare. Inregistrarile se pot filtra folosind campul buton sortare crescator Fiecare rand al tabelului contine numele punctului de vanzare, client, tara, judet, localitate, adresa punct de vanzare, zona, stare si un buton ce deschide un meniu de tip dropdown ce permite efectuarea unor operatiuni, in functie de capabilitatile utilizatorului. meniu dropdown element tabel locatii

    Operatiunile posibile sunt:

    1. Editare - deschide pagina de editare a punctelor de vanzare. Aceasta contine acelasi formular ca la adaugarea punctelor de vanzare, doar ca datele sunt precompletate cu cele existente.
    2. Stergere - sterge punctul de vanzare respectiv. Inainte de a fi efectuata stergerea, este afisat un modal in care trebuie sa confirmati ca doriti sa stergeti procedura respectiva dand click pe butonul "Da".
      modal confirmare stergere proceduri

  3. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.


Camere/senzori

Daca doriti sa deschideti pagina de administrare a camerelor si senzorilor, accesati Configurari->Camere/senzori.

meniu administrare proceduri de lucru

pagina administrare proceduri de lucru

Aceasta pagina contine urmatoarele zone:

  1. O zona de butoane ce sunt afisate in functie de capabilitatile utilizatorului autentificat:
    1. Adauga - deschide pagina ce contine formularul de adaugare a camerii sau senzorului; formular adauga proceduri de lucru

      Nume (camp obligatoriu) - numele camerei sau senzorului
      Tip (camp obligatoriu) - selectati din tipurile existente
      Serial (camp obligatoriu) - acest cod trebuie sa fie unic
      Ip (camp obligatoriu) - adresa din retea la care se gaseste senzorul/camera. Trebuie sa fie unic, daca nu este vorba de camerele Concentrix
      Port (camp obligatoriu) - portul camerei/senzorului
      Numar de la 1 pana la 8, se aplica doar pentru camerele Concentrix, unde pot fi mai multe camere pentru un singur ip
      Username (camp obligatoriu) - username pentru a va conecta la camera/senzor
      Parola (camp obligatoriu) - username pentru a va conecta la camera/senzor
      Punct vanzare (camp obligatoriu) - pentru care punct de vanzare e instalata camera/senzorul
      Instalata pe (camp obligatoriu) - data la care a fost instalata
      Periodicitate timp (camp obligatoriu) - intervalul de timp la care sunt citite valorile senzorului/camerei
      Selectati/Introduceti persoana de suport tehnic pentru aceasta camera/senzor
      Selectati un utilizator existent - selectati un utilizator existent cu acces la acest senzor/camera
      Datele unei persoane care nu are acces la aplicatie - selectati o persoana care nu exista in aplicatie pentru rolul de suport tehnic al acestui echipament
      Stare - "Activ" sau "Inactiv". Daca este "Inactiv" nu se culeg date pentru camera respectiva.
    2. Import - deschide pagina ce contine formularul de import al camerelor si senzorilor de lucru dintr-un fisier Excel pagina import proceduri

      Este recomandat ca fisierul Excel sa nu aiba mai mult de 1000 de inregistrari per import, pentru a fi siguri ca importul ruleaza complet si nu dureaza foarte mult.

      In cazul in care nu stiti ce structura ar trebui sa aiba fisierul Excel pentru import, dati click pe butonul "Descarca un exemplu de fisier Excel de import" (1).

      Selectati fisierul de import (2) apoi selectati una din optiunile pentru inregistrari (3): sari peste duplicate (camerele/senzorii cu acelasi valori unice ce se repeta nu vor mai fi adaugate/actualizate) sau updateaza/suprascrie duplicatele (camerele/senzorii cu acelasi valori unice ce se repeta vor fi actualizate, iar cele noi vor fi adaugate)

      Dupa ce ati terminat de facut modificarile, dati click pe butonul "Executa" (4).

      Daca importul a fost efectuat cu succes, vor fi afisate o serie de mesaje ca in imaginea urmatoare:

      mesaje import cu succes

      (1) - numarul total de inregistrari noi importate cu succes

      (2) - numarul total de inregistrari peste care s-a sarit (daca a fost bifata optiunea de a sari peste duplicate)

      (3) - numarul total de inregistrari incomplete/goale peste care s-a sarit - numarul de senzori/camere care nu au fost adaugate din cauza necompletarii campului obligatoriu

    3. Export - genereaza si descarca un fisier Excel cu toate procedurile de lucru
  2. Tabelul ce contine toate camerele si senzorii existenti in aplicatie. Inregistrarile din tabel pot fi ordonate crescator/descrescator (ordine alfabetica) dupa nume, tip, punct vanzare, serial, ip (ordine numerica), stare, log actual dand click pe campurile din primul rand al tabelului sau pe buton sortare crescator sau pe buton sortare. Inregistrarile se pot filtra folosind campul buton sortare crescator Fiecare rand al tabelului contine numele, tipul, punctul de vanzare, serialul, ip-ul, starea, log-ul actual si un buton ce deschide un meniu de tip dropdown ce permite efectuarea unor operatiuni, in functie de capabilitatile utilizatorului. meniu dropdown element tabel locatii

    Operatiunile posibile sunt:

    1. Editare - deschide pagina de editare a camerei sau senzorului. Aceasta contine acelasi formular ca la adaugare, doar ca datele sunt precompletate cu cele existente.
    2. Stergere - sterge camera sau senzorul. Inainte de a fi efectuata stergerea, este afisat un modal in care trebuie sa confirmati ca doriti sa stergeti sensorul sau camera respectiva dand click pe butonul "Da" .
      modal confirmare stergere proceduri

  3. O zona ce faciliteaza navigarea intre paginile tabelului folosind butoanele "Precedenta"/"Urmatoarea", "1", "2", "3" etc.


Administrare configurari mail

Pentru a accesa pagina de administrare configurari mail dati click pe Configurari->Administrare configurari mail.

link administrare configurari mail

pagina configurari email

Aceasta pagina are 2 zone: zona de configurare (1) si zona de testare (2).
  • Zona de configurare:
    Tip trimitere mail - se selecteaza metoda prin care va fi trimis emailul: folosind SMTP sau functia nativa. Daca este selectata varianta nativa nu mai trebuie sa completati celelalte campuri. Este recomandat ca mailurile sa fie trimise folosind SMTP deoarece este o metoda mult mai sigura.
    Host (camp obligatoriu) - adresa serverului de mail
    Port (camp obligatoriu) - in functie de aceasta valoare se stabileste metoda prin care este trimis emailul
    Username (camp obligatoriu) - username-ul contului de email
    Parola (camp obligatoriu) - parola contului
    De la - email (camp obligatoriu) - adresa de email setata ca expeditor
    De la - titlu - titlul email-ului

  • Zona de testare - pentru a testa daca trimiterea emailurilor functioneaza completati campul "Email" cu o adresa de email valida si dati click pe butonul "Trimite".